Încep înscrierile la un nou program de MBSR Online

”Mindfulness is a skill that can be developed through practice” (Jon Kabat Zinn, Full Catastrophe Living)

Acum este momentul, poate mai mult decât oricând, să rămânem conștienți, prezenți și conectați cu ce se întâmplă cu noi și în jurul nostru.

Munca de acasă, școală și examene online, noul mod de a relaționa cu cei din jur, distanțarea fizică și socială, sunt schimbări radicale pentru unii dintre noi și pot veni cu dificultăți de adaptare și gestionare, cu anxietate sau stres crescut. 

MBSR este un program creat acum 40 de ani, însă este cred, mai actual ca niciodată. Mindfulness înseamnă să învățăm să trăim în prezent, iar în programul MBSR învățăm tehnici și practici de explorare a momentului prezent, într-un mod curios și fără a judeca experiența imediată, de explorare a gândurilor și emoțiilor, senzațiilor la nivel fiziologic. Învățăm cum să relaționam cu ce se întâmplă în viața noastră și care este atitudinea și modul eficient și sănătos pentru noi de a răspunde la ce se întâmplă, de a relaționa cu realitatea curentă.

Mindfulness este un mijloc prin care ne cunoaștem mai bine și ne împrietenim cu noi, cu blândețe și cu prezență.

Câteva mii de studii ne arată că parcurgea acestui program de 2 luni crește capacitatea de concentrare, focus, îmbunătățește funcțiile atenției, crește reziliența și abilitatea de reglare emoțională, scade anxietatea și îmbunătățește sănătatea în general.

DESCRIEREA PROGRAMULUI

Ce înseamnă acest program de #Mindfulness pentru reducerea stresului (MBSR program)?

Programul pe care ți-l propun (MBSR) fost dezvoltat de către o echipă de specialiști de la Universitatea Massachusetts sub coordonarea profesorului Jon KabatZinn, la sfârșitul anilor ’70 și, de atunci, zeci de mii de persoane au beneficiat de pe urma participării în acest program, pe tot globul. Peste 3000 de studii științifice care au fost efectuate în ultimii 30 de ani, de la lansarea programului pana acum, studii care validează și susțin beneficiile practicării mindfulness și în special ale programului MBSR. 

Mai multe poți citi aici: https://simonachesaraicu.ro/programul-mbsr/

STRUCTURA PROGRAMULUI

Ce presupune acest program?

Programul este alcătuit din 8 sesiuni a câte 2,5 h fiecare, care se întind pe durata a 2 luni, câte o sesiune pe săptămână plus o zi de practică aprofundată (7 h de practică mindfulness). În fiecare zi participanții vor practica acasă, tehnicile învățate în cadrul sesiunilor. Practica acasă este o componentă importantă pentru eficiența și succesul acestui program.

Perioada de desfășurare: 

Grupul de seară

22.06 – 10.08.2020 – sesiunile au loc o dată pe săptămână, lunea de la ora 18:30 la ora 21:00 și o zi de practică intensă, pe data de 25.07 de la ora 09:00 la 16:00.

Grupul de dimineață

 25.06 – 13.08 – sesiunile au loc o data pe săptămână, joia de la ora 09:00 la 11:30 plus o zi de practică intensă, pe data de 26.07 de la ora 09:00 la 16:00.

*** Numărul maxim de PARTICIPANȚI: 12 pe grupă

*** DURATA unei sesiuni: 2,5 h

Participanții vor avea la îndemână practicile ghidate, înregistrate audio, pentru susținerea practicii zilnice. Programul nu necesită cunoștințe sau aptitudini speciale din partea participanților. Se bazează pe experiența și observația personală a participanților, atât în timpul sesiunilor de curs, cât și în viața de zi cu zi. 

O motivație personală puternică și un angajament susținut sunt necesare, fiind vorba de un program intensiv, care presupune nu doar participarea la sesiunile săptămânale, ci și practica zilnică individuală, cu o durată de 45′- 60′ timp de 8 săptămâni.

*** UNDE?
Online, pe platforma Zoom. 

„By strengthening the mind, you can lower anxiety.” 

NEUROBIOLOGY EXPERT DR. DANIEL SIEGEL.

Cui se adresează programul?

Programul este adresat oricui (adult) dorește să-și descopere si îmbunătățească abilitățile de a face față stresului, provocărilor zilnice, și a (re)găsi bucuria de a trăi, indiferent de mediul profesional și familial din care provine. 

*Acest curs nu este însă recomandat în cazul unui doliu recent, în cazul dependenței de droguri, depresiei în faza acută diagnosticată, sau persoanelor cu risc de suicid.

Cum știu dacă mi se potrivește?

Sesiunea de Orientare

În 11.06 si 16.06, de la 18:30 ne întâlnim online pentru sesiuni de informare/orientare acesta fiind primul pas în procesul de înscriere.

Este o întâlnire, în care, timp de 2 ore, vom discuta despre ce presupune acest program, care sunt beneficiile lui și ce presupune participarea ta în program. Vei afla detaliile de care ai nevoie, despre cum se va desfășura fiecare sesiune și vom experimenta împreuna exemple de practică mindfulness.
Participarea la Sesiunea de orientare e GRATUITĂ. 

Înscrie-te aici pentru sesiunea de orientare și află dacă MBSR este un program care te poate ajuta:

Pentru sesiunea din 11.06https://bit.ly/2ZGAVRj

Pentru sesiunea din 16.06 – https://bit.ly/3c653Ij

Cât costă Programul MBSR?

Costul total al programului este de 1450 lei.

Pentru plata integrală a sumei la începutul programului, primești o reducere de 5% din costul total. Dacă aduci cu tine un prieten, tu vei primi o reducere de 5%.

Înscrieri pe mail simona.chesaraicu@gmail.com.

Detalii și întrebări, prin telefon la 0749099031 sau mail la simona.chesaraicu@gmail.com.

*** Facilitator ***
Simona Chesăraicu, psiholog clinician, psihoterapeut, MBSR Qualified Teacher, profesor calificat să predea acest program de către Centre for Mindfulness – UMass Memorial Centre for Mindfulness; MBCT Teacher Trainee la Oxford Mindfulness Centre, Oxford University ( Mindfulness Based Cognitive Therapy program).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here